1 - Zimowi ludzie - 9
2 - Weekend u Berniego - 9
3 - Za kamerą - 7
4 - Rambo - 6
5 - Billy Dwa Kapelusze - 6
1 - Zimowi ludzie - 9
2 - Weekend u Berniego - 9
3 - Za kamerą - 8
4 - Szalona rodzinka - 7
5 - Kto wykańcza europejską kuchnię? - 7
6 - Life at the Top - 7
7 - Fałszywa wiara - 7
8 - Rambo: Pierwsza krew - 6
9 - Billy Dwa Kapelusze - 6
10 - Strzelec wyborowy - 6
11 - Niespotykane męstwo - 6
12 - Na krańcu świata - 6
13 - Dick i Jane - 6
14 - Porzucone serca - 6
15 - Czterdziestka z North Dallas - 6
16 - Rodem z policji - 5
17 - The Human Voice - 5
18 - Kariera Duddy Kravitza - 5
1. Rambo: Pierwsza krew - 9+/10
2. Zimowi ludzie - 8/10
3. Weekend u Berniego - 8/10
4. Strzelec wyborowy - 3/10
1. Na krańcu świata -10
2. Dick i Jane - 7
3. Weekend u Berniego - 7
4. Rambo: Pierwsza krew - 5
5. Strzelec wyborowy - 1
Swoją drogą nie kojarzę innego reżysera, który dostał u mnie 10 i 1.
LP tytuł filmu śr. arytm. głosy
1. Na krańcu świata (1971) 8,13 45
2. Rambo: Pierwsza krew (1982) 6,75 109
3. Niespotykane męstwo (1983) 5,94 17
4. Weekend u Berniego (1989) 5,56 25